Frequently Asked Questions

Alle elementen worden op een 3D printer gemaakt. De maximale afmetingen van één element zijn gelimiteerd aan het print oppervlak. Mocht jouw 3DPrintPicture groter zijn dan het print oppervlak, dan wordt het element automatisch opgesplitst in meerder gelijke kleinere elementen. De elementen zullen los worden geleverd.

Grotere 3DPrintPictures hebben een betere resulutie, maar bestaan ook uit meerdere elementen. Je kunt er voor kiezen om de elementen aan elkaar te bevestigen met bijvoorbeeld lijm. Om je hierin te helpen leveren wij verbindingsstukken bij elke bestelling. Dit is echter volledig uw eigen keuze. Wij zijn niet aansprakelijk als de (kunststof) lijm niet goed hecht en daardoor de elementen beschadingd raken, u heeft dan geen recht op een vergoeding.

Je kunt er voor kiezen om je 3DPrintPicture op te hangen. Om je hierin te helpen leveren wij ophangstukken bij elke bestelling. Deze kun je aan je 3DPrintPicture bevestigen met bijvoorbeeld lijm. Dit is echter volledig uw eigen keuze. Wij zijn niet aansprakelijk als de (kunststof) lijm niet goed hecht en daardoor de elementen beschadingd raken, u heeft dan geen recht op een vergoeding.

Dankzij de huidige print capaciteit, kunnen wij maar een beperkt aantal elementen per dag maken. Hierdoor zult u iets langer op uw 3DPrintPicture moeten wachten. Wij excuseren ons voor het ongemak.

De 3D elementen zullen per brievenpost worden verzonden. Je zult daarom geen track and trace code ontvangen. Wij excuseren ons voor het ongemak.

3DPrintPicture's zijn persoonlijk voor u gemaakt. U heeft daarom geen recht op bedenktijd.

Bent U niet tevreden over de kwaliteit van uw 3DPrintPicture, stuur dan een mail naar info@3DPrintPicture.nl met de titel: "Ontevreden klant". Vermeld uw bestelnummer en voeg in de bijlage een foto van uw 3DPrintPicture toe. Wij kijken of deze overeenkomt met de preview en samen zullen we tot een gepaste oplossing komen.

Is onverhoopt de verkeerde 3DPrintPicture geleverd of is deze beschadigd? Stuur dan direct een mail naar info@3DPrintPicture.nl met de titel: "Verkeerde of Beschadigde 3DPrintPicture". Vermeld uw bestelnummer en voeg in de bijlage een foto van je 3DPrintPicture toe. Als blijkt dat wij inderdaad een fout gemaakt hebben, dan ontvangt u een formulier waarmee u uw 3DPrintPicture kosteloos kunt retouneren.

Is je vraag niet beantwoord? Stel jouw vraag via onderstaand formulier.